آینازی

30اردیبـــــــــــــهشت (ده روز مونــــده آینــــــازی بیـــــــاد تو بغـــــل منـــــو بــــابایی

1389/10/23 20:13
نویسنده : مامی
228 بازدید
اشتراک گذاری

  ۳۰اردیبهشت برای اخرین بار نوبت دکتر داشتم که یه سری ازمایش و سونومو بهش نشون بدم..دکتر بهم گفت میخوای سزارین بشی یا طبیعی؟منم که از قبل فکرامو کرده بودم،سریع گفتم سزارین..خلاصه دکتر برام ده خرداد نوبت زد، گفت نه خرداد بستری میشی و فرداش عملت میکنیم.خیلی خوشحال شدم باورم نمیشد ده روز دیگه نی نیم میاد تو بغلم الهی من قربووووووووووونت بشم مامانی..این روزای اخر برا به دنیا اومدنت منو بابایی لحظه شماری میکنیم جوجوی مامان..

 

تو هشت ماهگی دکتر برام سونو تجویز کرد که منو بابایی دوست داشتیم بریم سونوگرافی چهار بعدی که تورو بهتر ببینیم با دکتر مشورت کردم گفت مشکلی نداره اینم  عکسای سونو در۳۲هفتگی

الهی مامانی قربونت بشه منو باباتو میدیدی داشتی میخندیدی؟

داری فکر میکنی مامانی؟

چه ناز نشسته خوشگلم..

قربونه دستایه کوشولوت برم.....

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آینازی می باشد